۶ماهگی داره زود تموم میشه خدا رو شکر 😣

۱۱ پاسخ

اره واقعا چیزی نمونده به اخرش

اتفاقا ماهای اولی که خیلی زودمیگذره
شل بگیرین زودمیگذره 😆

بسلامتی عزیزم

براستراحت مطلق ها سخت میگذره
۲هفته دیگ باید برم دکتر زمان نمیگذره تا برم😣😣😣

خداروشکر ❤️من تازه وارد ۶شدم
امیدوارم مثل ۵ طولانی نباشهههههه

برای منم خیلی سخت گذشته تا الانش

مبارکههه

تموم نمیشه کلا داره کش میاد

چشم بهم بزنی میبینی توی ماه ۹هستی😅

مث همیم😅

به سلامتی ان شاءالله

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان باران و بردیا مامان باران و بردیا ۹ ماهگی
مامان جوجه طلایی💙👼 مامان جوجه طلایی💙👼 هفته سی‌وهفتم بارداری