سلام مادران عزیز ۱۴هفته برم سونو جنسیت بچمو میگن؟

۵ پاسخ

نه اصلااااا ریسک نکن
به من تو انتی کفت ۱۴هفته بیازصددرصد بگم رفتم ۱۴ هفته و چند روزم بود گفت دختر رفتیم خرد خرد لباس و وسیله گرفتیم انومالی پسر شد
پسر دختر فرقی نداره سلامتی مهمه ولی شوک وارد شد بهمون چند روز طول کشید کنار بیایم بنظرم صبرکنی مطمئن و بهتره

صبر کن ۱۸ هفته برو

۱۴ هفته ام مشخصه ولی ۱۶ بری دیگ قطعیه

چکاریه صبرکن تا آنومالی

نه صد در صد ۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دیانا🩷گردو‌🩵 مامان دیانا🩷گردو‌🩵 ۶ ماهگی
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق😇 مامان فندوق😇 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لیانا ویهان♥🫀 مامان لیانا ویهان♥🫀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پادشاه کوچک‌من مامان پادشاه کوچک‌من ۸ ماهگی