۱۴هفته برم سونو جنسیت بهم میگن؟؟

۸ پاسخ

آره بابا میگن من ۱۳ هفته ۵روز بودم گفت پسره تازه من دیر رفتم زن همسایمون بارداره تو ۱۲ هفته بهش گفتن

احتمالی میگه

من سلفری دارم منتظرم جوابش بیاد مردم از فضولی
دعا کنید جوجم دختر باشه 🥺😍🤲🩷

اره من ۱۴هفته و سه روز رفتم نشون داد

آره میگن ولی اگه میخوای صددرصد درست باشه تا۱۶هفته صبرکن

اره معلومه

اره عزیزم میگن

سوال منم هست دقیقا شما دقیق ۱۴ هفته رو پر کردین ؟

سوال های مرتبط

مامان Panah مامان Panah هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دیانا🩷گردو‌🩵 مامان دیانا🩷گردو‌🩵 ۶ ماهگی
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق😇 مامان فندوق😇 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لیانا ویهان♥🫀 مامان لیانا ویهان♥🫀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پادشاه کوچک‌من مامان پادشاه کوچک‌من ۸ ماهگی
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگیا💕 مامان توت فرنگیا💕 ۷ ماهگی