۹ پاسخ

من کلا نخوردم ونمیخورم

من ک از اول بارداری نخوردم تا الان الانم نمیخورم

کلا ضرره در حد رفع هوس ۲ ۳ تیکع میتونی بخوری

در حد هوس موردی نداره

کلا نخور
اونقدر که ضرر داره فایده نداره

کلا ضرره

من‌کلا نخوردم تا اخرشم نمی‌خورم

میگن سه ماهه اول
ولی بعدشم کم اندازه و کم بشه💝

من ماه های اخر میخورم اما نه هر هفته ماهی ی بار

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۶ ماهگی
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان شازده خانم🩷 مامان شازده خانم🩷 ۹ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزم👶🏻💗 مامان معجزم👶🏻💗 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد