سلام خانما خوردن زیتون در ماه آخر ضرر دارد

۳ پاسخ

نه چه اشکالی من هرازاول بارداری تاالان هرروز خوردم زیتون خیلی خاصیت داره

سلام ،نه زیتون خیلی خوبه ،از اول بارداری برای تشکیل قلب و قوی شدن ماهیچه هاش میگن استفاده بشه ،تازه به دفع بهتر هم کمک میکنه

فکر نمیکنم من که خیلی دوست دارم کنار غذام باید باشه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا مهر مامان آریا مهر ۱۳ ماهگی
مامان مامان جوجه🐣 مامان مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی
مامان علی مامان علی ۶ ماهگی
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد