سلام خانما رنگ در ماه آخر ضرر نداره

۴ پاسخ

من س شنبه وقت کاشت ناخون دارم هفته ی بعدم وقت پروتئین تراپی

ماه آخر دیگه ضرر نداره برین ب خودتون برسین دیگه وقتشه.🤭

وای منم دوس دارم رنگ کنم

دکتر من گف ۳۷ هفته به بعد برو الان از سالن اومدم رفتم لایت کردم

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد