خانوما این روزای اخر رنگ یا کراتین کنم ضرر نداره!؟

۳ پاسخ

من که هم لایت کردم . هم ناخن زدم

رنگ اگه گیاهی باشه زیاد موردی نداره ولی دکلره خوب نیست
اما کراتین خیلی خطرناکه چون بوی مواد شیمایی زیاده تایم زیادی هم تو اون حجم از بو و گاز هستی بنظرم کراتین نکن🙄

آره من پرسیدم میگن خیلی بد

سوال های مرتبط

مامان آریا مهر مامان آریا مهر ۱۳ ماهگی