۵ پاسخ

منم خیلی سرگیجه دارم

ب احتمال زیاد کم خونی داری و فشارت پایینه مویز بخور حتما

شاید فشارت افتاده یدونه شکلات بخور

وای منم‌گاهی چنان سر گیجه ای میگیرم میگم الان میفتم با زمین یکی میشم

امپول نوروبین مامایی نداده بهت

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری