خانوما تروییدم با آزمایش دو ماه قبل چه فرقی داره

تصویر
۷ پاسخ

باید بری دکتر

حتما برو دکتر بهت قرص بده، تیروئید توی بارداری خطرناکه، البته نگران نباش با قرص کنترل میشه

رفته بالا قدیمیت۳/۳بوده جدیدت۴/۷ اگه بارداری برو دکتر و قرص اگه مصرف میخوری رو دوزشو واست بیشتر که من دوماه پیش۱/۵بودم یک روز در میون قرص لووتیروکسین۵۰میخوردم بعداز۲ماه تکرار کردم دیدم اومده۴/۵دیگه هروز میخورم تا فردا که آزمایشم رو تکرار کنم ببینم بهتر شده یانه

تیروئیدت کم کارتر شده. قرص نمیخوری مگه؟

البته شاید بخاطر بارداری رفته باشه بالا من خودم تیروئیدم ۷بود ولی خب همچنان قرصمو میخورم قطع نکردم

تیروئیدت یدونه رفته بالا قرص نمیخوری؟

این قدیمی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجو علی 💙😍😘 مامان جوجو علی 💙😍😘 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۵ ماهگی
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩷آوا 🩷 مامان 🩷آوا 🩷 ۵ سالگی
مامان پسر مامانش🩵🫀 مامان پسر مامانش🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان🤍آیهان🤍 مامان شاهان🤍آیهان🤍 ۵ ماهگی