سلام خانما ازمایش دادم تروییدم ۱.۸۸ بود قندم ۹۲ خوبه

۵ پاسخ

همه چیز خوبه فکنم اوره بالاباشه
ولی h نزده کنارش جای نگرانی نداره
به دکترت نشون بده نظرقطعی رو اون میده

عالیه عزیزم

قندت نباید از این بالاتر بره

عالی‌

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته هجدهم بارداری