۷ پاسخ

هنوز طبیعیه حس نکنی

از هفته جدید حس میکنی دیگع اینم خیلی کم زیر شکمم مثل ضربه کوچیک یا نبض
البته اگه چاقی شکمی نداری
بعضی ها دیرتر حس میکنن

عزیزم حتما بخاطر نوع چربی دور شکمته نگران نباش ممکنه دو سه هفته دیگه هم حس نکنی
وگرنه تکونای بچه رو توی هفته 17 به بعد میتونی حس کنی
من الان حتا میدونم که چه تایمایی بیدار میشه

منم هنوز هیچی حس نمیکنم فقط در حد نبض گاهی
دکتر گفت بچه اول مخصوصا پسر دیر حس میشه حرکاتش

خب بدن با بدن و وضعیت جفت فرق داره طبعییی یکم دیر احساس کنی

منم حس نمی کنم 🫤☹️ نمی دونم بعضی وقتا یه چیزای احساس می کنم ولی انگار حرکات روده امه.

منممم🥺🥺شماهم هیچی حس نمیکنی؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری