خانما کسی میدونه این خط اخر سونو ینی چی ؟؟؟؟؟

تصویر
۲ پاسخ

عزیزم دکتر نگف زود اومدی برای انومالی؟اخه دختر منم برای ۱۶هفته خورده ای نوشته انومالی رو همه میگن زوده😞

عزیزم عکسو برای چت جی پی تی ارسال کن جواب همه رو برات بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولویم 🩷🫀 مامان کوچولویم 🩷🫀 ۹ ماهگی