از این نوشته ها سر در میارین خانوما؟

تصویر
۱۱ پاسخ

خدا رو شکر همه چی نرماله

مبارکه عزیزم عالیه براماهم دعاکن🫶❤️🥺

همه چی خوبه مبارکت باشه

جنین۷هفته و ۲روز با ضربان منظم وجفت قدامی

سونو بارداری دادی
زده کیسه بارداری و مایع زرده تشکلیل شده
جنین زندست یعنی ضربان قلب میزنه
و الان یک ماه و ۲۰ روزت هست
البته هنوز جنین نیست حالت مایع هست
وCRL همون کیسه آب هست

همه چی نرمال

همه چی نرمال ۷ هفته و ۳ روز ساک هم تشکیل شده قلب هم نرمال

خیلی واضح ساک بارداری تشکیل شده قلب تشکیل شده همه چیز مرکال

نرماله همه چب

همه چیز ک خوبه نرماله

۷هفته و ۳روز اینجا برات زده حاملگیت هست
همه چی نرمال
ضربان قلب هم نرمال بوده مشکلی نداره خدازوشکر

سوال های مرتبط

مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کیوی🥝 مامان کیوی🥝 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان درسا🤍برسا و🐣 مامان درسا🤍برسا و🐣 هفته سیزدهم بارداری