خانما ازمایش آنتی سر در میارین بگین😭

تصویر
۱۰ پاسخ

عالیه

خوبهرنی نی هم دختره عزیزم

ب نظرم همه چیش اوکی هس

خوبه دیگه تو نمودار که زیر خط خطره کنارش هم که نوشته سندروم و اون یکی بیماری که نمی دونم چیه منفیه یعنی مشکلی نیست

اره خوبه همچی خداروشکر

مرسی گل های من جنسیت معلوم نیس

نرماله همه چیز

دکترم دو روز دیگ هس استرس دارم

همه چی عالیه عزیزم

عزیز دلم چرا پیش دکتر نمی‌بری

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماهلین خانوم 😻 مامان ماهلین خانوم 😻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی
مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۴ ماهگی
مامان کیوی🥝 مامان کیوی🥝 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری