۴ پاسخ

مگ جنسیت تواین میگن

به من گفتند اگه عدد مام بالای ۱ باشه دخمله و لی اگه زیر یک باشه پسره
برا من بالای یک بود و دخمل بود🩷🥹

اره اونایی ک سر در میارن بلدن

جنسیتو تو این ازمایش نمیگن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حلما هلیا مامان حلما هلیا ۱ ماهگی
مامان Asma🫀todeli🐣 مامان Asma🫀todeli🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری