سلام مامانا از این سر در میارین

تصویر
۷ پاسخ

ببخشید برا منم میگید

چیزی نیست عزیزم واسه منم اینطور بود آزمایش دادم جواب گفت بچت سالمه

جنسیتش پسر

ریسک تریزومی بالاس طبق نمودار ولی حتما یه دکتر متخصص پرینتالوژی نشونش بده

سلام جنسیت چی احتمال دادن بهتون؟؟

واس منم ریسکش اینطوری بود گفت میتونی سلفری بدی ..دکتر شما چیزی نگفت؟

جفتش منفیه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماهلین خانوم 😻 مامان ماهلین خانوم 😻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حلما هلیا مامان حلما هلیا ۱ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان Asma🫀todeli🐣 مامان Asma🫀todeli🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری