مامانا از این سونوگرافی چیزی سر در میارین ؟

تصویر
۴ پاسخ

نه خطر ناک نیست
کیست داره

فیبروم داری که با دارو رفع میشه

گروه مامانای باحال❤️‍🔥
اینجا قراره کلی بهت خوش بگذره🤗
دوستایی که مسافت ها از هم دورن ولی دلشون به هم نزدیکه🫠


https://rubika.ir/joing/JHBIAFDJ0BHOQUEXUKQXSJGHISLMXILC

دوتا میوم داری تو رحمت .ببخشید باردارم هستین یا نه

سوال های مرتبط

مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان درسا🤍برسا و🐣 مامان درسا🤍برسا و🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان عسلکم 🩷🧸🍯 مامان عسلکم 🩷🧸🍯 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماما پسرم مامان ماما پسرم هفته پانزدهم بارداری