نه خطر ناک نیست
کیست داره
فیبروم داری که با دارو رفع میشه
گروه مامانای باحال❤️🔥
اینجا قراره کلی بهت خوش بگذره🤗
دوستایی که مسافت ها از هم دورن ولی دلشون به هم نزدیکه🫠
https://rubika.ir/joing/JHBIAFDJ0BHOQUEXUKQXSJGHISLMXILC
دوتا میوم داری تو رحمت .ببخشید باردارم هستین یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.