خانوما کسی از این جواب سونوگرافی سر درمیاره؟

تصویر
۲ پاسخ

شرایط بارداری وجنین نرماله اما هماتوم هم داری ممکن یوقت لکه بینی بگیری بدون ازهماتومه نترس اما استراحتت زیادباشه دسشویی فرنگی برو رابطه ممنوع دکتر هم احتمالابهت شیاف میده زودتر ببر نشون دکتر بده

ساک بارداری و جنین تشکیل شده خداروشکر و۶هفته و ۱روزی
قلبشم تشکیل شده
مبارکه عزیزم
فقط یکم خون هست کنار ساک فک کنم هماتوم باشه
فقط باید استراحت کنی دفع شع

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷🎀 مامان دخترم🩷🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان آروین مامان آروین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیستم بارداری