۱۰ پاسخ

کدوم دکتر نوشت برات؟
کجا رفتی؟

ایشالا ک زود باردار بشی ،ولی دردت کم بوده احتمالا چون چسبندگی نداشتی

قیمتش چقدشد عزیزم. بابیمه بود یا آزاد

منم 5شنبه باید برم میخوام برم شیرازبابی هوشی انجام بدم مال شما درد داشت؟

همه باید انجام بدن؟

عکس رنگی برا رحم خیلی خوبه مخصوصا کسایی ک چسبندگی داره

چقدر شد؟

چطور بود هزینش چقدر؟

برای چی انجام میدن؟چجوریه درد داشت هزینش چقدرشد

چطور بود تجربیات بگو

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری