۴ پاسخ

من خواهرم ۳۸ هفتس دوهفتس دکتر هرهفته معاینش میکنه

از،۳۶ هفته و دو روز دارم معاینه میشم😂

منو خاستن 34هفته معاینه کنن نزاشتم

نه ۳۶ زوده برای معاینه

سوال های مرتبط

مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد