چرا بچه ها بعد از واکسن دیگه شیشه شیر نمیگیرن؟😐

۲ پاسخ

من دیروز واکسن زدم تا قبلش آنقدر تند تند شیر میخورد الان خیلی کم میخوره تهش همیشه میمونه تا کی اینجوری خیلی بده ک

یا خدا واقعا 🥲

سوال های مرتبط