تا وقتی بشینه
آروغ هم نزنه ی چند دقیقه حالت ایستاده بگیری یا همون پوزیشنی که بزای آروغ میگیرن بچه راحت میشه .... آروغ گرفتن خیلی تو خوب خوابیدن و حتی کامل شیر خوردن تاثیر داره
من بلندش میکردم اما الان بخوابه بلندش کنی بلند میشه گریه میکنه همش هم در طول خواب بهش شیر میدم بیداری نمیخوره تا ۶ماهگی باید گرفت
فکر کنم از وقتی که بشینه
من الانسم نمیگیرم
چون هر کاری میکنم نمیزنه
دیگه موندم چکار کنم
یا خیلی وقتا بعد شیر میخوابه دیگه نمیشه بلندش کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.