۳ پاسخ

میگن از وقتی غذا خور بشه

از وقتی نشست

من ازواکسن دوماهگی دیگ نمیگیرم چی بشه میگیرم ولی دکترگف تا ۷ ماهگی🤦🏻‍♀️😂

سوال های مرتبط

مامان شهیادوشایلین‌ مامان شهیادوشایلین‌ ۴ ماهگی
مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان جان دل💙🩵 مامان جان دل💙🩵 ۵ ماهگی