منم نگیرم بالا آوردنش ۱۰۰٪هس
من اگ نگیرم بالا میاره و باید بگیرم
تازمانی که دیگه غلت بزنن وچهاردست وپابرن ودر کل حرکتشون بیشتربشه بایدآروغ بگیری
من میگیرم مخصوصاشب
یعنی از چه زمانی؟
من نمیگیرم
من اگه نگیرم قطعا بالا میاره
من هنوز آروغ میگیرم
من نمیگیرم هیچ مشکلی هم پیش نیومده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.