۹ پاسخ

منم نگیرم بالا آوردنش ۱۰۰٪هس

من اگ نگیرم بالا میاره و باید بگیرم

تازمانی که دیگه غلت بزنن وچهاردست وپابرن ودر کل حرکتشون بیشتربشه بایدآروغ بگیری

من میگیرم مخصوصاشب

یعنی از چه زمانی؟

من نمیگیرم

من اگه نگیرم قطعا بالا میاره

من هنوز آروغ میگیرم

من نمی‌گیرم هیچ مشکلی هم پیش نیومده

سوال های مرتبط

مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی