یه رب اولش باید اروغشو بگیری اگ اروغ نزد بزاری زمین بگوزه دیگ حله😂
😂😂😂😂خیلی خنده دار بود، چه ربطی به هم داره
نه بابا یکیش باد معدهس یکیش باد روده اگه اروغ نزنه بچه معده درد میگیره که همون دلدرد میگیم بهش
نه عزیزم ربطی نداره
آروق راهش جداست
گوز همون باد معده هست فقط راهشو گم کرده😂😂😂
مهم اینه باده یطوری خارج شه یا بالا یا پایین
می خواد خواهر آخه گوز چی کار به آروغ داره
😂😂😂😂
نه آروغ باد معده س گوز باد شکم و دستگاه گوارش😅
والا گفتن اگه بگوزه اشکال نداره
یا ابالفض سوال منم هست میزنم عاروق بزنه میگوزه😂😂😂😂
سوال منم هست😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.