خانما تا چند ماهگی بچه هاتون آروغ گیری کردین؟؟

۵ پاسخ

تا وقتی برنگردونن شیر رو 🫠

من دگ کم کم تو همه شیرا اروغ نمیگیرم اوناهم بعضی وقتا یه ساعتم نگه دارم اروغ نمیزنن

وای خدا من هتوزه ک میگیرم نگیرم خیلی روزمین دست و پا میزنن

من نمیگیرم دیگ

معمولا میگن تا چهارماهگی باید آروغشونو بگیریم

سوال های مرتبط

مامان انبه😍🥭 مامان انبه😍🥭 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣❤️ مامان جوجه رنگی🐣❤️ ۱۰ ماهگی