خانما تا چند ماهگی باید آروغ بچه رو بگیری؟

۵ پاسخ

والا من دیگه خیلی کم میگیرم چون نمیزنه

بعد چله دیگه خودش میزنه من نمیگیرم

فک کنم تا وقتی بتونه بشینه

تا سه چهار ماهگی
تقریبا تا وقتی بتونه خودش تکون بخوره و بچرخه اونوقت خودش آروغش میاد

حداقل تا ۳ ماهگی
من تا ۶ ماهگی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان جان دل💙🩵 مامان جان دل💙🩵 ۵ ماهگی
مامان زینب💋💋💋 مامان زینب💋💋💋 ۱۲ ماهگی