خانما تا چند ماهگی باید آروغ بچه رو بگیری ؟

۱۰ پاسخ

تا وقتی بشینه

فکر کنم ۴/۵ماهگی

ما یه مدت اصلا نگرفتیم.ولی جدیدا باز آروغ میگیریم

بگیر دا ضرر نداره که بچه هم راحت میشه
ما خودمون بعد غذا آروغ میزنیم حتی بعد چایی از بچه چه انتظاری داری😂😀

من تا سه ماهگی گرفتم الان دیگه خودش میزنه

من ک دیگه چن وقته نمیگیرم

وای خیلی وقت میگیره این آ روغ گیری

بچه ها من گ نمیزنن

منن ک. میگیرم بنظرم بهترا🤣🤣تانق نفش

۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان زینب💋💋💋 مامان زینب💋💋💋 ۱۲ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی