تا وقتی بشینه
فکر کنم ۴/۵ماهگی
ما یه مدت اصلا نگرفتیم.ولی جدیدا باز آروغ میگیریم
بگیر دا ضرر نداره که بچه هم راحت میشه
ما خودمون بعد غذا آروغ میزنیم حتی بعد چایی از بچه چه انتظاری داری😂😀
من تا سه ماهگی گرفتم الان دیگه خودش میزنه
من ک دیگه چن وقته نمیگیرم
وای خیلی وقت میگیره این آ روغ گیری
بچه ها من گ نمیزنن
منن ک. میگیرم بنظرم بهترا🤣🤣تانق نفش
۶ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.