۵ پاسخ

اروغ نگیری مکافات اصلی دل درد و گریه و جیغش میشه😁قدر آروغو بدون😂

منننننن

کاش آروغ بود،من مردم این بچه همش رو پای من کمرم شکست خواب عمیق نداره و وقتی ام بیداره نق و گریههههه

من از سلعت ۲دارم شیر میدم اروغ میگیرم خابش میپره و شیر میخاد باز😭😭😭😭

من🤚اخ خوابم میره اروغ نمیزنه دیگ

سوال های مرتبط

مامان ...... مامان ...... ۶ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان عزیزم مامان عزیزم ۷ ماهگی
مامان پروا مامان پروا ۸ ماهگی