۲ پاسخ

آره من کلا دم دستم هس هم برا شیردهی هم وقتی بچم هیچ جوره آروغ نمیزنه مینشونمش رو بالش سرشو کنترل میکنم با اون دستم میزنم پستش راحت آروغش میاد.برا بعدها که بچه میشینه هم خیلی خوبه برا تکیه گاهش.من حتی میزارمش رو پام بچه مو روش تکون میدم میخوابونم.کلا کاربردیه برام

برای اروغ گرفتن که من استفاده نکردم فقط شیر دهی خیلی خوبه حتما بخر

سوال های مرتبط

مامان ...... مامان ...... ۶ ماهگی
مامان آرتین🤍 مامان آرتین🤍 ۱۴ ماهگی
مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی