آره من کلا دم دستم هس هم برا شیردهی هم وقتی بچم هیچ جوره آروغ نمیزنه مینشونمش رو بالش سرشو کنترل میکنم با اون دستم میزنم پستش راحت آروغش میاد.برا بعدها که بچه میشینه هم خیلی خوبه برا تکیه گاهش.من حتی میزارمش رو پام بچه مو روش تکون میدم میخوابونم.کلا کاربردیه برام
برای اروغ گرفتن که من استفاده نکردم فقط شیر دهی خیلی خوبه حتما بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.