سلام بتا خوبه یا باز باید تکرار کنم

تصویر
۶ پاسخ

چرا تکرار می کنید؟

مال چند روز تاخیره

تکرار کن بعد ۴۸ ساعت باید دو برابر بشه نشان دهنده بارداری سالم اولین تیتر بتای من ۱۲۶۰ بود ولی باز تکراررکردم

خوبه عزیزم مبارکه 😍

فکر کنم خوبه به دکترت نشون بده

خوبه نیاز نداره به تکرار

سوال های مرتبط

مامان نلا🧸 مامان نلا🧸 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری