سلام من خیلی درد پریودی دارم چیکار کنم
لازمه بتا رو تکرار کنم باز؟

۲ پاسخ

من ۱۳روزه قرص دوفامدتموم شده ،بخاطرهمین دردپریودی تست نزدم

عزیزم اوایل همینه حتی ماهای بعد سر موعد پریود بازم درد داری تا سه ماه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان h_v مامان h_v روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری