بچه ها بتا ۱۰۲ لازم بتا رو دوباره تکرار کنم؟

۵ پاسخ

تکرار کردید؟

من وقتی فهمیدم باردارم ۱۰۰۰ بود تا سونو قلب نرفتم

چند روز تاخیر داشتی که رفتی ازمایش؟
من میخوام یک جوری برم که دیگه تکرار نکنم
فعلا ۵ روز تاخیر دارم

بالای ۱۵۰۰ بشه ساک بارداری دیده میشه،،الکی الان سونو گرافی نری

آره،،۴‌روز دیگه برو باید بالای ۴۰۰ بشه،،هر دوروز دوبرابر میشه بتا،،بعد ۲ روز میشه ۲۰۰ بعد ۴ روز بالای ۴۰۰ میشه

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مینل مامان مینل هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری