۱۷ پاسخ

باید بری ببینی ساک حاملگی اینا تشکیل سده یا نه چون ی موقعه های حاملگی خارج رحمه

عزیژم. نی نی تون پسره؟منم عددم پایین بود

گلم دوباره بتا دادی؟؟

مبارکت باشه عزیزم😍

من بتا 53بود بعد دو روز 152 شد

مبارکه عزیزم .
من بعداز ۶روز تاخیر بتام ۱۳۳ بود
دکترم گفت لقاح دیر شکل گرفته .
بعداز یه هفته تکرار کردم ۳هزار شده بود .
پس نگران نباش اصلا .استراحت کن و چیزای مقوی بخور

مبارک باشه

سلام عزیزم مبارکه نگران نباش

مبارک باشه

اره گلم مثبتی چند روز تاخیر داشتی؟

مبارک باشه عزیزم ❤️
چه علایمی داشتی؟؟

مبارکه😍😍😍😍
انشاالله به سلامتی بغلش بگیری عزیزم

مبارکه چند روز تاخیر ازمایش دادی؟

مبارک عزیزم بله نزدیک ده روزه

مبارکع گلم
چه علائمی داشتید

تازه فک کنم سه هفته باشه

مبارک گلم

سوال های مرتبط

مامان h_v مامان h_v روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته ششم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری