من ۱۱ آبان اخرین پریودیم بود، ۱۱ روز پیش تست بتا دادم تیتر بتام ۶۸۰۰ بود یعنی طبق آزمایشم تو هفته ۵ و ۶ بودم، دیروز رفتم سونو که ۱۰ روز از آزمایشم هم گذشته بود، با لکه بینی رفتم گفت بچه به اندازه ۵ هفته س اگه خونریزیت شدید شد شبیه پریودی یعنی داری سقط میکنی به محضی اومدم خونه شدید شد قرصای دوفامد رو هنوز میخورم نمیدونم چیکار کنم، به هم ریختم
بله عزیز
بله چند روز تاخیر داری
سلام اره
بلهه مبارک باشه 😍
سلام بله مبارکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.