سلام قشنگا آزمایش بتا دادم 143بود گفتن مثبت درسته

۹ پاسخ

درسته عزیزم مبارک باشه 😍

گلم من چهار هفته بتام ۳۶۵ بود گفتن کمه بعد یه ازمایش دیگه دادم بتام اومده بود پایین گفتن حاملگی پوچ بوده. از الان برو یه دکتر خوب پیگیرش باش انشالله که بتات میره بالا

برا 9 هفته نه ولی برا 4نهایت 5هفته اره بارداری

تو هفته ۹ عجیبه این بتا
برو دکتر حتما تا بررسی بشی
شاید هفته رو اشتباه میکنی

چند هفتع فهمیدی بارداری؟؟

9هفته فهمیدین باردارین ؟؟

۱۴۳هنوز پایینه
چند روز بزار بگذره مجدد آزمایش بده

۹ هفته ۱۴۳ کم نیس؟؟

اره عزیزم مبارکه ولی بعد ۴۸ساعت تکرارکن ببین بالا میره به امیدخدا

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان جوجه🐣🫀 مامان مامان جوجه🐣🫀 هفته هشتم بارداری
مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌وهشتم بارداری