۷ پاسخ

نه عزیزم کم نیست دقیقا واسه منم تو ۳۲ هفته همین بود هم دکترم هم دکتر سونو گفت کم نیست تا ۹ ماه ۳ کیلو میشه نگران نباش عزیزم

یکم کمه من ۳۲ هفته
۲‌کیلو ۱۰۰ بود

هرچی تو گهواره زده همون درسته
۳۲ هفته هم تا ۱۹۰۰ زده

من ۳۲ هفته پسرم ۲۴۰۰ بود که گفتن جلوتر تا ۲۱۰۰ معمولا

به نظرم یکم کمه ۱۹۰۰ نرمالشه

من که ۳ هفته جلوتر بود
ت تایپکم هست

نه کم نیست

سوال های مرتبط

مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۴ ماهگی