سلام خانوما کیا ازمایش سلفری انجام دادن ؟چجوری بوده؟

۴ پاسخ

این سلفری برای چیه

من انجام دادم خودم از دکترم خواستم سلفری بنویسه برام جواب سونو ان تی رو بردم و همون لحظه بعداز ان تی رفتم برا آزمایشگاه سلفری دادم البته قبلش با نسخه دستور پزشک که سلفری رو گفتم برام بنویسه رفته بودم از بیمه تکمیلی تاییدیه بیمه رو‌مهرکردن و روز آزمایش بردم برا آزمایشگاه از ۹۸۰۰ فقط ۸۰۰ تومن گرفتن ازم توهم اگه بیمه تکمیلی داری قبل انجام سلفری برو تاییدیه ببر برا آزمایشگاه

فقط هم خون میگیرن

سونو ان تی باید باهات باشه قبلش حتما زنگ بزن ازمایشگا بگو میخوای سلفری بدی
شهر ما که اینجوریه قبل ساعت ۷ صب باید ازت خون گرفته باشن

سوال های مرتبط

مامان امید من مامان امید من هفته سیزدهم بارداری
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری