قند ناشتام 105 بود دکتر بستریم کرد

۵ پاسخ

چرا بسترییی؟؟؟؟

من قند ناشتا 125هست اما انسولین میزنم بستری چرا آخه

واسه چی بستری 105که خیلی بالانیست

واقعا با ۱۰۵ بستری میکنن؟
چرا؟
دارو نداره؟

نگران نباش فقط سعی کن استرس نداسته باشی منم با ۱۰۵ بستری شدم

سوال های مرتبط

مامان نهال🎀 مامان نهال🎀 ۱۰ ماهگی
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وچهارم بارداری