۲ پاسخ

نشانه خوبیه انشالله دفعه دیگه حامله هستی

امیدتو ازدست نده ایشالا ماه بعد عقب افتادگیت بخاطر حاملگیت باشه🙂

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری