سلام چ جوری فرنی درست کنم

۲ پاسخ

یه لیوان شیر...نصف لیوان آب.یه قاشق ارد برنج...کمی نبات...بزار باهم رو حرارت هم بزن تا سفت شه قوام بیاد.....وسطش ک جمع میشه چروک میشه تمومه....شیره فعلا نده زوده

یه قاشق ارد برنج رو بزار با یه لیوان اب بپزه میشه فرنی

سوال های مرتبط

مامان بچه ریس مامان بچه ریس ۱۴ ماهگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱ سالگی