یکوچولو نبات رو میندازم تو نصف لیوان ابجوش سرد شد با یک قاشق مرباخوری آرد برنج قاطی میکنم میزارم رو حرارت هم میزنم تا ب غلظت دلخواهم برسه
اخرش شیر خودم گاهی اضافه میکنم
عزیزم نصف قاشق ارد بزنج با اب سرد حل کن بزار رو گاز با حرارت کم بپزه هم بزن خودش قوام پیدا میکنه بعدم با شیر خودت یا هرشیری میدی بچه رقیقش کن
اپل ببین دکترش اجازه میده
الان زود نیس بهش میدی یا دکتر گفته؟
به جای شکر بهتره یه کوچولو نبات سفید بندازی
عزیز ارد برنج ک درست کردی
ی قاشق مرباخوری ارد برنج یکم نبات برای شیرین کردنش بزار رو حرارت مدام هم به قوام ک رسید از ماست سفتتر شد امادس بعدش یکم شیر خودت با شیر خشک هرکدوم میخوره بهش اضاف کن
بچت چند وقتشه ک فرنی فهش میدی
آب و آرد برنجو بزار روشعله خیلی کم هم بزن تا سفت بشه دوسداشتی آخرش که از رو گاز برداشتی میتونی شیر خودتو یا شیر خشکی ک میخوره ی کم اضافه کنی
نصف لیوان آب و با نصف قاشق غذاخوری آرد برنج مخلوط میکنم خیلی کم شکر میزنم قوام اومد بهش چند قاشق شیرخشک هم دما اضافه میکنم رقیق میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.