بیمارستان کمالی کرج برای زایمان خوبه دوستان

۷ پاسخ

بدترین بیمارستانی ک تو عمرم دیدم بيمارستان کمالی بود😑

تو اینستا ی نظرسنجی راجب بدترین بیمارستان خوندم ک نود درصد همین بیمارستان و میگفتن

بیچاره مامانم چند سال پیش اونجا زایمان کرد سر اینکه یذره سر صدا کرد زده بودن تو گوشش

نه اصلا 😐

نه اصلا اونجا خوب نیست اصلا

نه من الان اینجام اصلا بدرد نمیخوره خودتو بدبخت نکن

واییی اصلاااا اگه طبیعی هستی که عمرا قتلگاهه

سوال های مرتبط