۱۰ پاسخ

منم تازه رفتم سنو داپلر وزنش 2و80 بود پايين وزنش بچم ريزه🥺

من 36هفته رفتم سونو 2850بود وزنش

صدک یعنی درصد رشد بچه روی نمودار .بهتره بین ۴۰ تا ۷۰ باشه.الان یعنی بچه شما ریزه.تغذیه ات رو تغییر بده
پروتیین مثل گوشت و مرغ و تخم مرغ زیاد بخور.کباب خیلی به بچه وزن میده
صبحانه حلیم و فرنی با ارد برنج بخور
مغزیجات بخور
پودر لیلی میل هم میتونی استفاده کنی

من ۳۵ هفته ۲ کیلو ۱۰۰ بود فردا بازمیرم ببینم زیاد شده یانه.ولی دکترم گف در کل بچه ریزه ای میشه گفتم دنیا اومدنی ۳ کیلو هم نمیشه گف فکر نکنم🤕

وزنش کمه گلم

وزنش یکم کمه

یعنی کم پودر لیدی میل بخور

صدک چی هست باز ؟

تغذیت یکم رعایت کن وزن بگیرع

در کل خوبه وزنش ولی صدک ۱۳ یکم پایینه

سوال های مرتبط

مامان ❤️ نینی❤️ مامان ❤️ نینی❤️ ۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۷ ماهگی