۴ پاسخ

من دو هفته یه دونه شیر خودمو میخورم تو روز کم بیاد شیر خشک میدم

شیرخشک فقد سیملاک عالیه حرف ندارع

سهمیه چجوریه
چند تا میدن
چجوری باید بگیریم
سر پسرم آزاد میگرفتم راحت بود بخدا

روزایه اول ک خیلی کمه مصرفش ب بعد کم کم زیاد میشه

سوال های مرتبط