۲ پاسخ

اره من بچه ام ۳ ماه بود میدادم هر ۱۲ ساعت یک سیسی یعنی یک قطره چکان

اگه دکتر داده که حتما لازم بوده دیگه.
داروها بر حسب وزنه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۲ سالگی