۵ پاسخ

سلام شما دکترتون دکتر شفا بود؟

دختر منم عطسه زیاد میکرد پرسیدم از دکتر گفت داره راه تنفسیش باز میشه

الان طبیعیه مگر اینکه با سرفه همراه باشه دکتر دخترم گفت

آره عطسه طبیعی هست

اره عزیزم رفلکسه

سوال های مرتبط

مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان اهورا🧿❤️ مامان اهورا🧿❤️ ۴ ماهگی
مامان سَلما مامان سَلما ۱ ماهگی