عطسه مکرر نوزاد نشانه چیه؟طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

مجرای تنفسیش داره کامل میشه و باز میشه

طبیعیه

اولاش زیاد عطسه میکنن. خوبه مشکلی نداره

اتفاقا عطسه خیلی خوبه سرفه خوب نیست فداتشم

فکر میکنم نینی ها اولا خیلی عطسه می‌نن دختر منم همینجور بود خوب ام هست راه تنفسی باز میشه

دکتر بهم گفت عطسه نشونه سلامتیه سرفه بده

سوال های مرتبط

مامان حسام ولیام مامان حسام ولیام ۳ ماهگی
مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان اهورا🧿❤️ مامان اهورا🧿❤️ ۴ ماهگی
مامان سَلما مامان سَلما ۱ ماهگی
مامان فسقلی👶🏻💙 مامان فسقلی👶🏻💙 ۶ ماهگی
مامان مُبین👶🏻 مامان مُبین👶🏻 ۵ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا ۱۳ ماهگی
مامان 🐣🐣 ها💙 مامان 🐣🐣 ها💙 ۹ ماهگی
مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 ۸ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۱ ماهگی