۶ پاسخ

ن، تا۴۰ روز ادامه داره و فرایند طبیعیه نوزاده

ن بابا من ب دکتر گفتم گفت طبیعیه خوبه

بچم شیر زیاد میخوره بعضی وقتا از بینیش شیر میاد خیلی کم خطرناکه یا ن میشه جواب بدین

نه نترس عادیه

نه یعنی معده داره جا باز میکنه

ن عادیه

سوال های مرتبط

مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان فسقلی👶🏻💙 مامان فسقلی👶🏻💙 ۶ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان شالین مامان شالین ۷ ماهگی
مامان پسرام 😘😘 مامان پسرام 😘😘 ۹ ماهگی