صبر اومده😂
عطسه اس دیگه
همه عطسه میکنن
اگه آبریزش و تب و ... داشته باشه احتمال سرماخوردگی هس
ولی نوزاد شما زوده سرما بخوره
نشانه زنده بودن حساس نشو دیگه تا این حد 😁
بخاطر اینکه راه تنفسش داره باز میشه و نشونه رشده نوزاده
بچه ای که عطسه کنه سالمه البته اگه علائم دیگه نداشته باشه
شاید چون نزدیک بهار هسیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.