عطسه بچه نشانه چیه؟

۵ پاسخ

صبر اومده😂
عطسه اس دیگه
همه عطسه میکنن
اگه آبریزش و تب و ... داشته باشه احتمال سرماخوردگی هس
ولی نوزاد شما زوده سرما بخوره

نشانه زنده بودن حساس نشو دیگه تا این حد 😁

بخاطر اینکه راه تنفسش داره باز میشه و نشونه رشده نوزاده

بچه ای که عطسه کنه سالمه البته اگه علائم دیگه نداشته باشه

شاید چون نزدیک بهار هسیم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان مامان حُسنا ❤️ مامان مامان حُسنا ❤️ ۳ ماهگی
مامان سحر وعلی اصغر💙 مامان سحر وعلی اصغر💙 ۱۳ ماهگی
مامان شالین مامان شالین ۷ ماهگی